Menu
Your Cart

İade ve Değişim

      İade işlemini nasıl gerçekleştirebilirim?

      Fikrinizi değiştirmenize saygı duyar ,anlayışla karşılarız...

 

       Alışverişinizden herhangi bir nedenle memnun kalmadığınızda yada fikrinizi değiştirdiğinizde, ürününüzün/siparişinizin iadesi için öncelikli yapmanız gereken, teslim alma tarihinden itibaren 14 gün içinde bize talebinizi iletmenizdir. İade talebi oluşturmak için aşağıdaki adımları takip edebilirsiniz.

1. www.biwood.com.tr adresinde yer alan "Hesabım" bölümünden “Siparişler” sayfasına gidin.
2. Siparişinizin karşısında yer alan “İade Talebi” butonuna tıklayın.
3. Aynı üründen birden fazla satın aldıysanız iade edilecek ürünün adedini seçin.

4. İade nedeninizi seçin ve “Ayıplı Ürün, Yanlış Ürün ve Hasarlı Ürün” seçenekleri için “Fotoğraf Yükle” alanından ürüne ait kusuru gösteren ürün fotoğraflarını yükleyin.(Ürün teslimatı sırasında hasarlı gelen paketleriniz için,teslimat anında kargo yetkilisinden tutanak belgesi ile ürünleri hasarlı teslim aldığınıza dair belgeyi mutlaka talep edin,kargo hasarları tamamen firmamız dışında geliştiğinden ,alacağınız belge ile kargo firmasından hasarı tanzim edebilecek ve yeni ürününüzü sizlere ulaştırabilecek yada iadenizi gerçekleştirebileceğiz).Belge temin etmemeniz durumunda kargo hasarlarında firmamız sorumluluk kabul etmeyecektir.
5. "Devam Et” butonuna basın ve iade talebinizi oluşturun.
6. Ekranda çıkan iade kargo kodunu not alın. İade kargo kodunuza "Siparişlerim" sayfasından ve üye olduğunuz e-posta adresinize gönderilen bilgilendirme e-postasından da ulaşabilirsiniz.
7. İade edilecek ürünler ile birlikte biwood e-arşiv/e-faturanızın çıktısını veya siparişle birlikte gelen sevk irsaliyesini tek bir pakete koyun. biwood e-arşiv f/e-aturanızı veya sevk irsaliyesinin alt kısmında yer alan İade/Değişim talep formunu ıslak imzalı olacak şekilde doldurmanız gerekmektedir.
8. Paketi iade kargo koduyla birlikte tarafına bildirdiğimiz  kargoya 7 gün içinde teslim edin. Kodu vermeniz yeterlidir, ayrıca bir iade adresi belirtmeniz gerekmez. 7 günü geçirdiğiniz durumda yeniden iade kargo kodu almalısınız. Yüksek desili ürün iadelerinde bu süre 10 gündür.
9. Yüksek desili ürünleriniz iadesi için, ürünleri teslim almak üzere adresinize kargo yönlendirilmektedir. Bu bilgiyi iade talebi oluşturduktan sonra çıkan ekranda ve e-posta adresinize gönderilen bilgilendirme e-postasında görebilirsiniz.

  Ürünü iade ettikten sonra iade edilecek tutarı nasıl ve ne zaman alacağım?

      Onaylanan iade işlemleri,en geç 15 gün içerisinde Bigart Tasarım Mimari ve Tic.Ltd.Şti. tarafınan gerçekleştirilmektedir.Bankaya bağlı olarak, iade tutarının karta yansıma süresi değişkenlik gösterebilmektedir.

Kredi Kartı İle Ödemede İade

a) ALICI ürünü kaç taksit ile aldıysa banka ALICI’ya geri ödemesini aynı taksitle yapmaktadır. Banka tarafından ALICI’ya yapılacak iade şekli BANKA ile ALICI arasında olup SATICI/SAĞLAYICI ve/veya ÜRETİCİ’nin bu konuda herhangi bir sorumluluğu bulunmamaktadır.

b) ÜRETİCİ bankaya ürün bedelinin tamamını tek seferde ödedikten sonra, banka postlarından yapılan taksitli harcamaların ALICI’nın kredi kartına iadesi durumunda, konuya müdahil tarafların mağdur duruma düşmemesi için talep edilen iade tutarları, yine taksitli olarak hamil taraf hesaplarına banka tarafından aktarılır. ALICI’nın satış iptaline kadar ödemiş olduğu taksit tutarları, eğer iade tarihi ile kartın hesap kesim tarihleri çakışmazsa her ay karta 1 (bir) iade yansıyacak ve ALICI iade öncesinde ödemiş olduğu taksitleri satışın taksitleri bittikten sonra, iade öncesinde ödemiş olduğu taksitleri sayısı kadar ay daha alacak ve mevcut borçlarından düşmüş olacaktır.

c)Kart ile alınmış mal ve hizmetin iadesi durumunda ÜRETİCİ, Banka ile yapmış olduğu sözleşme gereği ALICI’ya nakit para ile ödeme yapamaz. Kredi kartıyla yapılan ödemelerin iadesi aynı kredi kartına yapılır.

 

 

 

Havale/Eft Ile ödemede iade

 ALICI’nın beyan ettiği banka hesabına iade yapılır.

 

Hediye Çeki ile yapılan ödemede iade

Hediye çeki kullanılarak gerçekleşen siparişlerde nakit iadesi yapılamaz, iade hediye çeki ile yapılır.

 

 

  Fikrimi değiştirirsem ürünümü iade edebilir miyim ?

   Satın almış olduğunuz ürün orijinal ambalajında ,iç paketi açılmamış,tüm aksesuarları eksiksiz , kullanılmamış olması durumunda 14 gün içinde herhangi bir nedenle iade edebilirisiniz.Dış kolisi zarar görmüş ,iç paketi açılmış ürün iadeleri kabul edilmeyecektir. (Ürün teslimatı sırasında hasarlı gelen paketleriniz için,teslimat anında kargo yetkilisinden tutanak belgesi ile ürünleri hasarlı teslim aldığınıza dair belgeyi mutlaka talep edin,kargo hasarları tamamen firmamız dışında geliştiğinden ,alacağınız belge ile kargo firmasından hasarı tanzim edebilecek ve yeni ürününüzü sizlere ulaştırabilir yada iadenizi gerçekleştirebiliriz.Belge temin etmemeniz durumunda kargo hasarlarında firmamız sorumluluk kabul etmeyecektir)

 Anlaşmalı kargonuz dışında farklı bir kargo ile iade gönderi işlemini gerçekleştirebilir miyim?

 

   Anlaşmalı kargolarımız dışında farklı bir kargo ile gönderi yapmak istemeniz durumunda tercih ettiğiniz kargo firması ücret talebini ödemek durumunda olacağınızı,ayrıca farklı kargo tercih etmeniz durumunda takip numaranızı mutlaka saklamınızı ,sürecin takipçiSi olmanızı önemle rica ederiz. İade adresi : Yakuplu Mahallesi 194.Sokak no:1 /422 BEYLİKDÜZÜ -iSTANBUL

 İadem hangi durumlarda kabul edilmez?

           1.Orijinal kutusu/ambalajı bozulmuş,iç ambalajı açılmış, tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmiş,         bir müşteri tarafından satın alınamayacak durumda olan,hasarlı,eksik ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.

           2.www.biwood.com.tr üzerinden 'İADE TALEP ' formu oluşturulmamış ve forma ürünün durumunu gösterir fotoğraf eklenmemiş ( dış koli ve iç ambalajı açılmamış şekilde çekilmelidir) olan iadeler kabul edilmemektedir.

          3.Ürün teslimatı sırasında hasarlı gelen paketleriniz için,teslimat anında kargo yetkilisinden tutanak belgesi ile ürünleri hasarlı teslim aldığınıza dair belgeyi mutlaka talep edin,kargo hasarları tamamen firmamız dışında geliştiğinden ,alacağınız belge ile kargo firmasından hasarı tanzim edebilecek ve yeni ürününüzü sizlere ulaştırabilecek yada iadenizi gerçekleştirebileceğiz.Belge temin etmemeniz durumunda kargo hasarlarında firmamız sorumluluk ve iade kabul etmemektedir.

Yanlış yada teslim edilen ürün iadesi için hangi yolu izlemeliyim ?
   

1.Ürününüzün teslimat sırasında kutusunun taşımadan dolayı hasarlı olup olmadığını ve eksiksiz olduğunu kontrol ediniz.

2.Ürününüzün eksik, hasarlı veya ambalajının bozuk çıkması durumunda kargo görevlisine tutanak tutturarak siparişi teslim almadan geri gönderiniz.

3.Siparişi teslim almadığınız durumlarda 0212 325 44 44 numaralı çağrı merkezimiz yada destek@biwood.com.tr mail adresimiz ile bizlerle iletişime geçerek bilgi vermeniz halinde yeni ürün çıkışı işlemleriniz derhal başlatılacaktır.

     Kutusu hasarlı olan ürünlerin teslim alınması durumunda içindeki ürünlerin hasarından veya eksikliğinden biwood (Bigart Tasarım Mimari ve Ticaret Limited Şirketi) sorumlu değildir.’’

            4.Ürün iade talep formundaki 'fotoğraf ekle' bölümüne lütfen ürün durumunu ifade eden                                            sonra iade kodunuz ile kargo teslimatını gerçekleştirin,ürün inceleme bölümümüzde değerlendirildikten sonra  tarafınıza dönüş sağlanacaktır.Dilerseniz ,haftaiçi ve cumartesi 8:30-18:30 saatleri arasında 0212 325 44 44 numaralı müşteri hizmetleri numaramızla irtibata geçerek süreci hızlandırabilirsiniz.