İade işlemini nasıl gerçekleştirebilirim?
Fikrinizi
değiştirmenize saygı duyar ,anlayışla karşılarız...
Alışverişinizden
herhangi bir nedenle memnun kalmadığınızda yada fikrinizi değiştirdiğinizde, ürününüzün/siparişinizin
iadesi için öncelikli yapmanız gereken, teslim alma tarihinden itibaren 14 gün
içinde bize talebinizi iletmenizdir. İade talebi oluşturmak için aşağıdaki
adımları takip edebilirsiniz.
1. www.biwood.com.tr adresinde
yer alan "Hesabım" bölümünden “Siparişler” sayfasına gidin.
2. Siparişinizin karşısında yer alan “İade Talebi” butonuna tıklayın.
3. Aynı üründen birden fazla satın aldıysanız iade edilecek ürünün
adedini seçin.
4. İade nedeninizi seçin ve “Ayıplı Ürün, Yanlış Ürün ve Hasarlı Ürün”
seçenekleri için “Fotoğraf Yükle” alanından ürüne ait kusuru gösteren ürün
fotoğraflarını yükleyin.(Ürün teslimatı sırasında hasarlı gelen paketleriniz
için,teslimat anında kargo yetkilisinden tutanak belgesi ile ürünleri hasarlı
teslim aldığınıza dair belgeyi mutlaka talep edin,kargo hasarları tamamen
firmamız dışında geliştiğinden ,alacağınız belge ile kargo firmasından hasarı
tanzim edebilecek ve yeni ürününüzü sizlere ulaştırabilecek yada iadenizi
gerçekleştirebileceğiz).Belge temin etmemeniz durumunda kargo hasarlarında
firmamız sorumluluk kabul etmeyecektir.
5. "Devam Et” butonuna basın ve iade talebinizi oluşturun.
6. Ekranda çıkan iade kargo kodunu not alın. İade kargo kodunuza
"Siparişlerim" sayfasından ve üye olduğunuz e-posta adresinize
gönderilen bilgilendirme e-postasından da ulaşabilirsiniz.
7. İade edilecek ürünler ile birlikte biwood e-arşiv/e-faturanızın
çıktısını veya siparişle birlikte gelen sevk irsaliyesini tek bir pakete koyun.
biwood e-arşiv f/e-aturanızı veya sevk irsaliyesinin alt kısmında yer alan
İade/Değişim talep formunu ıslak imzalı olacak şekilde doldurmanız
gerekmektedir.
8. Paketi iade kargo koduyla birlikte tarafına bildirdiğimiz kargoya 7 gün içinde teslim edin. Kodu
vermeniz yeterlidir, ayrıca bir iade adresi belirtmeniz gerekmez. 7 günü
geçirdiğiniz durumda yeniden iade kargo kodu almalısınız. Yüksek desili ürün
iadelerinde bu süre 10 gündür.
9. Yüksek desili ürünleriniz iadesi için, ürünleri teslim almak üzere
adresinize kargo yönlendirilmektedir. Bu bilgiyi iade talebi oluşturduktan
sonra çıkan ekranda ve e-posta adresinize gönderilen bilgilendirme e-postasında
görebilirsiniz.
Ürünü iade ettikten sonra iade edilecek
tutarı nasıl ve ne zaman alacağım?
Onaylanan iade işlemleri,en geç 15 gün
içerisinde Bigart Tasarım Mimari ve Tic.Ltd.Şti. tarafınan
gerçekleştirilmektedir.Bankaya bağlı olarak, iade tutarının karta yansıma
süresi değişkenlik gösterebilmektedir.
Kredi Kartı İle Ödemede İade
a) ALICI ürünü kaç taksit ile aldıysa banka ALICI’ya geri
ödemesini aynı taksitle yapmaktadır. Banka tarafından ALICI’ya yapılacak iade
şekli BANKA ile ALICI arasında olup SATICI/SAĞLAYICI ve/veya ÜRETİCİ’nin bu
konuda herhangi bir sorumluluğu bulunmamaktadır.
b) ÜRETİCİ bankaya ürün bedelinin tamamını tek seferde
ödedikten sonra, banka postlarından yapılan taksitli harcamaların ALICI’nın
kredi kartına iadesi durumunda, konuya müdahil tarafların mağdur duruma
düşmemesi için talep edilen iade tutarları, yine taksitli olarak hamil taraf
hesaplarına banka tarafından aktarılır. ALICI’nın satış iptaline kadar ödemiş
olduğu taksit tutarları, eğer iade tarihi ile kartın hesap kesim tarihleri
çakışmazsa her ay karta 1 (bir) iade yansıyacak ve ALICI iade öncesinde ödemiş
olduğu taksitleri satışın taksitleri bittikten sonra, iade öncesinde ödemiş
olduğu taksitleri sayısı kadar ay daha alacak ve mevcut borçlarından düşmüş
olacaktır.
c)Kart ile alınmış mal ve hizmetin iadesi durumunda ÜRETİCİ,
Banka ile yapmış olduğu sözleşme gereği ALICI’ya nakit para ile ödeme yapamaz.
Kredi kartıyla yapılan ödemelerin iadesi aynı kredi kartına yapılır.
Havale/Eft Ile ödemede iade
ALICI’nın beyan ettiği banka hesabına iade yapılır.
Hediye Çeki ile yapılan ödemede iade
Hediye çeki kullanılarak gerçekleşen siparişlerde nakit
iadesi yapılamaz, iade hediye çeki ile yapılır.
Fikrimi
değiştirirsem ürünümü iade edebilir miyim ?
Satın almış olduğunuz ürün orijinal
ambalajında ,iç paketi açılmamış,tüm aksesuarları eksiksiz , kullanılmamış
olması durumunda 14 gün içinde herhangi bir nedenle iade edebilirisiniz.Dış
kolisi zarar görmüş ,iç paketi açılmış ürün iadeleri kabul edilmeyecektir. (Ürün teslimatı
sırasında hasarlı gelen paketleriniz için,teslimat anında kargo yetkilisinden
tutanak belgesi ile ürünleri hasarlı teslim aldığınıza dair belgeyi mutlaka
talep edin,kargo hasarları tamamen firmamız dışında geliştiğinden ,alacağınız
belge ile kargo firmasından hasarı tanzim edebilecek ve yeni ürününüzü sizlere
ulaştırabilir yada iadenizi gerçekleştirebiliriz.Belge temin etmemeniz
durumunda kargo hasarlarında firmamız sorumluluk kabul etmeyecektir)
Anlaşmalı
kargonuz dışında farklı bir kargo ile iade gönderi işlemini gerçekleştirebilir
miyim?
Anlaşmalı kargolarımız dışında farklı bir
kargo ile gönderi yapmak istemeniz durumunda tercih ettiğiniz kargo firması
ücret talebini ödemek durumunda olacağınızı,ayrıca farklı kargo tercih etmeniz durumunda
takip numaranızı mutlaka saklamınızı ,sürecin takipçiSi olmanızı önemle rica
ederiz. İade adresi : Yakuplu Mahallesi 194.Sokak no:1 /422 BEYLİKDÜZÜ
-iSTANBUL
İadem hangi
durumlarda kabul edilmez?
1.Orijinal kutusu/ambalajı bozulmuş,iç
ambalajı açılmış, tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmiş, bir müşteri tarafından satın
alınamayacak durumda olan,hasarlı,eksik ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.
2.www.biwood.com.tr
üzerinden 'İADE TALEP ' formu oluşturulmamış ve forma ürünün durumunu gösterir
fotoğraf eklenmemiş ( dış koli ve iç ambalajı açılmamış şekilde çekilmelidir)
olan iadeler kabul edilmemektedir.
3.Ürün teslimatı sırasında hasarlı
gelen paketleriniz için,teslimat anında kargo yetkilisinden tutanak belgesi ile
ürünleri hasarlı teslim aldığınıza dair belgeyi mutlaka talep edin,kargo
hasarları tamamen firmamız dışında geliştiğinden ,alacağınız belge ile kargo
firmasından hasarı tanzim edebilecek ve yeni ürününüzü sizlere ulaştırabilecek
yada iadenizi gerçekleştirebileceğiz.Belge temin etmemeniz durumunda kargo
hasarlarında firmamız sorumluluk ve iade kabul etmemektedir.
Yanlış yada teslim edilen ürün iadesi için hangi yolu
izlemeliyim ?
1.Ürününüzün teslimat sırasında kutusunun taşımadan dolayı
hasarlı olup olmadığını ve eksiksiz olduğunu kontrol ediniz.
2.Ürününüzün eksik, hasarlı veya ambalajının bozuk çıkması
durumunda kargo görevlisine tutanak tutturarak siparişi teslim almadan geri gönderiniz.
3.Siparişi teslim almadığınız durumlarda 0212 325 44 44
numaralı çağrı merkezimiz yada destek@biwood.com.tr
mail adresimiz ile bizlerle iletişime geçerek bilgi vermeniz halinde yeni ürün
çıkışı işlemleriniz derhal başlatılacaktır.
Kutusu hasarlı
olan ürünlerin teslim alınması durumunda içindeki ürünlerin hasarından veya
eksikliğinden biwood (Bigart Tasarım Mimari ve Ticaret Limited Şirketi) sorumlu
değildir.’’
4.Ürün iade talep formundaki 'fotoğraf ekle'
bölümüne lütfen ürün durumunu ifade eden
sonra iade kodunuz ile kargo teslimatını gerçekleştirin,ürün inceleme
bölümümüzde değerlendirildikten sonra
tarafınıza dönüş sağlanacaktır.Dilerseniz ,haftaiçi ve cumartesi
8:30-18:30 saatleri arasında 0212 325 44 44 numaralı müşteri hizmetleri
numaramızla irtibata geçerek süreci hızlandırabilirsiniz.